خرید بک لینک
ساخت وبلاگ
لوح تقدیر | تقدیرنامه
فروشگاه اینترنتی
گیفت کارت آیتونز
برج خنک کننده
جعبه جیر لوح
برج خنک کننده
بازی های آنلاین
دانلود آهنگ جدید
ایران
دانلود اهنگ
رزرو بلیط هواپیما
پایان نامه
فال قهوه
دانلود آهنگ شاد
تور مشهد
دانلود فیلم
دانلود فیلم
خرید سکه ساکر استارز
دانلود رمان جدید
کاهش پینگ
خرید فیلم و سریال
فیلترپرس
چاقوی زنجان
بتن سخت
برج خنک کننده
لوله استیل

فایل و تحقیقات دانشجویی

فایل و تحقیقات دانشجویی

فایل و مقالات

دانلود پاورپوینت حسابــداری وقف و موقوفات


دانلود پاورپوینت حسابــداری وقف و موقوفات

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوانحسابــداری وقف و موقوفاتدر حجم 50 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشد

دانلود دانلود پاورپوینت حسابــداری وقف و موقوفات

پاورپوینت ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشد
تعریف وقف
انواع استفاده از عین موقوفه
انواع وقف و مصارف آن
ارکان وقف
وظایف مدیر موقوفه
درآمدزایی املاک موقوفه و وصول عواید آن
اجزای صورتهای مالی موقوفات
اندازه گیری اولیه دارایی عین موقوفه
انواع درآمد های موقوفاتی
عملکرد موقوفه در زمان ورشکستگی
تفاوت
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2576 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50

عنوان: دانلود پاورپوینت حسابــداری وقف و موقوفات

دسته: حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 50 اسلاید

این فایل در زمینه " حسابــداری وقف و موقوفات "می باشد که در حجم 50 اسلاید همراه با توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار  در کلاس درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشدمورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف وقف

انواع استفاده از عین موقوفه

انواع وقف و مصارف آن

ارکان وقف

وظایف مدیر موقوفه

درآمدزایی املاک موقوفه و وصول عواید آن

سایر تعاریف

اجزای صورتهای مالی موقوفات

مبنای حسابداری

اندازه گیری اولیه دارایی عین موقوفه

انعکاس دارایی در صورتهای مالی

برکناری، فروش و واگذاری حق استفاده از دارایی

انواع درآمد های موقوفاتی

نحوه سرمایه گذاری

عملکرد موقوفه در زمان ورشکستگی

تفاوت غرب و اسلام

تفاوت غرب و اسلامدر مبانی ادراه وقف

وضعیت ادارة موقوفات در ایران

ارزش دلار تاریخی وقف

معافیت مالیاتی

مدل مالی

ارزش اقتصادی

مالیات موقوفات در ایران

نتیجه‌گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود دانلود پاورپوینت حسابــداری وقف و موقوفات



like
امتياز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : دانلود پاورپوینت حسابــداری وقف و موقوفات ,

+ نوشته شده در جمعه 4 فروردين 1396ساعت 17:52 توسط مهدی |

پرسشنامه مقیاس عشق


پرسشنامه مقیاس عشق

پرسشنامه مقیاس عشق

دانلود پرسشنامه مقیاس عشق

دانلود پرسشنامه مقیاس عشق
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

پرسشنامه مقیاس عشق

به همراه راهنمای اجرا و تفسیر پرسشنامه 

مقیاس عشق زیر در دانشگاه نورس ایسترن بوسترن<!--[if !supportFootnotes]-->[1]<!--[endif]--> تهیه شده است. این مقیاس در ایران هنجاریابی نشده است. با این حال برای مقایسه خود با دانشجویان آن دانشگاه،  با در نظر گرفتن معشوق خود به این پرسشنامه پاسخ دهید . بعد، نتایج خود را با نتایجی که در پیوست آمده است ، مقایسه کنید.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها :           14
تعداد مولفه :            تک مولفه
روایی و پایایی :         دارد
نحوه نمره گذاری :      دارد
منبع :                      دارد  
نوع فایل : ورد word  وقابل ویرایش
تعداد صفحات :    5    صفحه

دانلود پرسشنامه مقیاس عشق




like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : پرسشنامه مقیاس عشق ,

+ نوشته شده در دوشنبه 30 اسفند 1395ساعت 12:15 توسط مهدی |

پروژه درس کارشناسی ارشد مدیریت شبکه با موضوع مونیتورینگ شبکه های کامپیوتری


پروژه درس کارشناسی ارشد مدیریت شبکه با موضوع مونیتورینگ شبکه های کامپیوتری

همه عناصر یک سیستم کامپیوتری نیاز به نظارت دارند که بصورت فرآیند بدست آوردن وضعیت و اطلاعات پیکربندی عناصر مختلف یک سیستم است اطلاعات المانهایی را که در شبکه است بصورت پریودیک جمع آوری نموده و در اختیار ماجولها گذاشته تا آنها بتوانند کارکردهای خود را ارائه نمایند

دانلود پروژه درس کارشناسی ارشد مدیریت شبکه با موضوع مونیتورینگ شبکه های کامپیوتری

پروژه درس کارشناسی ارشد مدیریت شبکه با موضوع مونیتورینگ شبکه های کامپیوتری ، Monitoring
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 134 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

پروژه درس کارشناسی ارشد مدیریت شبکه با موضوع مونیتورینگ شبکه های کامپیوتری (Monitoring)


مقدمه :

 علاوه بر جمع آوری اطلاعات می بایست آنها را به فرمتی مناسب برای function areaهایی که می خواهند از آن اطلاعات استفاده نمایند، تبدیل نماید(consolidate).

وسایلهای مختلف در شبکه وجود دارد که هر کدام از آنها اطلاعات خود را با یک فرمت خاص می دهدو ماجول مانیتورینگ می بایست تا حد امکان این فرمتها را یکسان و قابل استفاده برای لایه های بالاتر نماید و به عبارتی قبل از ذخیره نمودن اطلاعات می بایست یک سری پیش پردازش روی داده ها انجام دهد.

 

1- اطلاعات نظارت شده

انواع اطلاعاتی که مانیتورینگ می تواند جمع آوری نماید عبارت است از:

اطلاعات وضعیت(Status Information):هر عنصر یک سیستم در هر زمانی ممکن است روشن باشد و به درستی کار کند یا روشن باشد اما بدرستی کار نکند. وضعیت عناصر می تواند اثر مهمی روی کارایی کل سیستم داشته باشد و FCAPS برای آن مورد نیاز است.

اطلاعات پیکربندی(Configuration Information): پیکربندی یک عنصر شامل همه خصوصیاتی است که می تواند بوسیله مدیر اصلاح شود.

اطلاعات مصرف (Usage Information): اطلاعات مصرف یک عنصر شاملThroughput و تعداد کاربران فعال پشتیبان کننده آن می باشد. لازم به ذکر است که Throughput در وب سرور تعداد درخواست های Http، و در سرویس دهنده ای میل، تعداد پیام های پردازش شده و در روتر تعداد بسته های ارسالی می باشد.

آمارهای کارایی(Performance Statistics): اطلاعات جمع آوری شده از یک عنصر شامل Delay، Latency درخواست هایی است که بصورت موفق در عنصر تکمیل شده است.

اطلاعات خطا(Error Information): شامل اطلاعاتی درباره خطاها و عملیات ناصحیح در یک عنصر است.

 اطلاعات توپولوژی شبکه(Topology Information):همانطور که گفته شد توپولوژی اطلاعاتی است که ما در قسمت Discovery جمع آوری می نمودیم با این تفاوت که در صورت تغییرات توپولوژی تنها monitoring تغییرات را در بانک اطلاعاتی اعمال می نماید.اگرچه اطلاعات همبندی در طول فرایند کشف بدست آمده است، تغییرات همبندی به عنوان بخشی از فرآیند نظارت نیاز است که بدست آید. اطلاعات همبندی برای سیستم هایی که موقعیت های برخی از وسایل ممکن است مرتب تغییر کند، ضروری است مانند تلفن سلولی.

فهرست مطالب :

عنوان

صفحه


 

1- اطلاعات نظارت شده

3

2-مدل عمومی برای نظارت

3-جمع آوری داده

4

4

 

1-3 چالش های مانیتورینگ

4

 

1-1-3 مقیاس پذیری

5

 

2-1-3 ناهمگونی

5

 

2-3 روش های Passive Monitoring

5

 

1-2-3نرم افزارها

6

 

2-2-3 سرویس دهنده ها

6

 

3-2-2 شبکه ها

7

 

3-3 روش های Active Monitoring

8

 

1-3-3 نرم افزارها

8

 

2-3-3 سرویس دهنده ها

8

 

3-3-3 شبکه ها

9

 

4- پردازش های داده قبل از ذخیره سازی

9

 

1-4 کاهش حجم داده

9

 

2-4 پالایش داده

10

 

1-2-4 جدا نمودن فیلد داده

10

 

2-2-4 اعتبار سنجی فیلدها

10

 

3-2-4 اعتبار سنجی بین فیلدها

11

 

4-2-4 تصیح مقدار فیلد

11

 

3-4 تبدیل فرمت داده

11

 

5 مدیریت بانک اطلاعات

12

 

1-5 بانک اطلاعاتی پارتیشن شده

12

 

2-5 بانک اطلاعاتی غلتان

12

 

3-5 بانک اطلاعاتی متوازن

12

 

4-5 بانک اطلاعاتی سلسله مراتبی

13

 

5-5 بانک اطلاعاتی Round Robin

14

دانلود پروژه درس کارشناسی ارشد مدیریت شبکه با موضوع مونیتورینگ شبکه های کامپیوتری



like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : پروژه درس کارشناسی ارشد مدیریت شبکه با موضوع مونیتورینگ شبکه های کامپیوتری ,

+ نوشته شده در يکشنبه 29 اسفند 1395ساعت 19:37 توسط مهدی |

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن


مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق متغیر مدیریت بدن در 48 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن
پیشینه پژوهش مدیریت بدن
مبانی نظری مدیریت بدن
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت بدن
ادبیات تحقیق مدیریت بدن
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل docx
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48

مبانی نظری و پیشینه تحقیق متغیر مدیریت بدن

دارای 48 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

دارای منبع نویسی درون متنی

منابع پایانی داخلی و خارجی

آخرین سال منابع موجود 1391

بخشی از متن:

مدیریت بدن

پیشینه­ تحقیق

     پژوهش درباره مدیریت بدن و ارتباط آن با دیگر متغیرهای اجتماعی، از جمله سبک زندگی، به دو سه دهۀ اخیر مطالعات جامعه­شناختی مربوط می­شود. سوای تحقیقات بسیاری که جامعه­شناسان دیگر جوامع به مقتضای روابط و مناسبات حاکم بر جامعۀ خود در این باره انجام داده­اند، در ایران تحقیقات چندی در این حوزه انجام گرفته که به چند مورد از آن­ها اشاره می­کنیم.

   آزاد ارمکی و چاوشیان(1381) در مقاله­ای با عنوان «بدن به مثابه رسانه­ی هویت» به بررسی تجربی فرضیه­ی گسسته­شدن شکل­های هویت­ از موقعیت­های ساختاری و پیوند آن با خصوصیات فرهنگی پرداخته­اند. جامعه­ی آماری این تحقیق کلیه افراد 18 ساله و بالاتر ساکن تهران بوده است که  825  نفر به عنوان حجم نمونه­ی تحقیق با روش نمونه­گیری خوشه­ای چند مرحله­ای انتخاب شده­اند. یافته­های تحقیق حاکی از آن است که سطوح گوناگون مدیریت بدن رابطه­ی معناداری با متغیرهایی دارد که آشکارا دلالت فرهنگی دارند، متغیرهایی نظیر  جنس، سن، تحصیلات، سرمایه­ی فرهنگی، دیانت، و نگرش سنتی به خانواده.

...

2-2 مدیریت بدن در نظریه ­پردازی­های جامعه ­شناختی

      رویکردهای نظری گوناگونی در جامعه­شناسی مسئله­ی چگونگی شکل­گیری بدن در متن وضعیت­های عینی اجتماعی را مطمح نظر قرار داده­اند. هر یک از این رویکردها این پدیده را در ابعاد، سطوح، شاخص­ها و دلالت­های متفاوت مطالعه کرده است. با این وصف، وجه مشترک آن­ها نفی «هستی صرفاً زیست­شناختیِ بدن» و تأکید بر سویه­های اجتماعی و برساختی آن است. فی­المثل، در رویکرد پدیدارشناختی به بدن، آن­چه محوریت می­یابد تجربه­های زیست­مند افراد است و این­که افراد چگونه جهان­شان را به شیوه­هایی معنادار تفسیر و خلق می­کنند (ترنر،1995: 247). برای تشریح اصلی­ترین ایده­های این رویکرد می­توان به آرای اروینگ گافمن[1] اشاره کرد. او بر این نکته تأكید می‌كند كه بین «خود اجتماعی» یا هویت اجتماعی با «خودِ واقعی» فاصله وجود دارد. وی برداشت از «خود» را با رهیافتی نمایشی تشریح می‌كند. گافمن با رویكرد نمایشی خود، نقش‌های اجتماعی و موقعیت‌های اجتماعی را تنها نمایش‌هایی می‌بیند كه در زندگی روزمره اجرا می‌شوند. به عقیده او، «خودِ» افراد به وسیله نقش‌هایی كه در این موقعیت‌ها اجرا می‌كنند، شكل می‌گیرد و معنا می‌یابد. گافمن ضمن استفاده از مفهوم «خود» تا اندازه زیادی به بدن فرد اشاره دارد. از دید او، عاملان بدنی یا جسمی نیز رأی جمع‌کن‌هایی هستند که با توسل به همه­ی روش‌های علامت‌دهی اجتماعی سعی دارند نظر دیگران را به خود جلب کنند.



[1] -E.goffman

....

2-3 سبک زندگی در نظریه ­پردازی­های جامعه ­شناختی

      سبک زندگی در زمرۀ مفاهیم جدیدی است که تغییر و تحولات پدید آمده ضرورت بکارگیری آن را ایجاد کرده است. در واقع، به سبب این تحولات، جهت­گیری نظریه‌های اجتماعی در دهۀ اخیر به سمت پذیرش اهمیت فزایندۀ سبك زندگی در شكل­دهی به هویت شخصی و اجتماعی است و مقولاتی همچون تحول منظومه­های ارزشی، ترکیب­بندهای هویتی، الگوهای رفتاری، مدیریت بدن، الگوهای مصرف و جز آن ‌به موضوعات محوری نظریه و پژوهش اجتماعی بدل شده­اند. از دید محققی همچون رابرت باکاک، « مهم­ترین تحول پدید آمده در قرن اخیر گسترش  تاریخی مصرف بوده است» (باکاک، 120:1992). این تحول به­ویژه در سال­های پس از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد. در این دوره پیدایش جامعه­ی مصرفی، بازاریابی محصولات تولید انبوه، شناخت بازار و رفتار مصرف­کننده را الزامی ساخت. در نتیجه­ی رشد اقتصادی، ماشینی­شدن کار، افزایش دستمزدها و گسترش وسایل  تفریح  و فراغت، جامعه­ای در غرب صنعتی پدید آمد که به مقوله تفریح و فراغت اهمیت بسیار می­داد. به تدریج، خوردن غذاها و نوشیدنی­های گران­قیمت، پوشیدن لباس­ها و زیورآلات تجملی و خریدن وسایل لوکس برای خانه­های مجلل به مسئله اساسی اقشار متوسط مرفه تبدیل شد و باعث به وجود آمدن دوران مصرف توده­ای شد ( تیموتی،1388: 18).

....

 

2-5  چارچوب نظری

    محوریت یافتن پدیده­ی مدیریت بدن در جوامع کنونی، که خطوط تمایز و مرزبندی­های موجود در آن­ها به سبب سیطره­ی فرهنگ مصرفی بسیار پیچیده و تو در تو شده و اغلب به تناسب اَشکال گوناگون سبک­های زندگی شکل گرفته­اند، رویکردهای نظری در جامعه­شناسی را وا داشته است تا این مسئله را در کانون تحلیل­ها و مفهوم­پردازی­های خود قرار دهند. بر این اساس، در این پژوهش تلاش می­شود تا چارچوب نظری منسجمی که بتواند رابطه­ی مدیریت بدن و سبک زندگی را در متن جامعه­ و فرهنگ مصرفیِ کنونی تحلیل کند، ارایه گردد. لذا طبیعی است که مقوله­ی جامعه و فرهنگ مصرفی، که در واقع همان زمینه یا بافت عینیِ تعامل دو پدیده­ی سبک زندگی و مدیریت بدن است، در این چارچوب نظری برجسته باشد و معنا و دلالت آن روشن گردد. امروزه مفهوم فرهنگ مصرفی در ادبیات علوم اجتماعی به چند دلیل واجد اهمیت است. نخست این­که در جوامع کنونی، مصرف به محور تعیین­کننده­ی همه کردارها، ارزش­ها، ایده­ها و هویت­ها تبدیل شده است. دیگر آن­که فرهنگ مصرفی، غیرشخصی و عام است. در این فرهنگ افراد از محیط­های شخصی خرید سنتی بیرون می­آیند و خود را در فضاهای غیرشخصیِ بزرگِ خرید و در میان عرضه­ی کالاهای فرهنگی و غیرفرهنگی گم می­کنند و هر چه بیشتر گم می­شوند، بیشتر لذت می­برند. آن­قدر پرسه می­زنند تا کالای دلخواه خود را بیابند (سعیدی، در کاظمی، 1387 : 164 ). به تعبیر زیمل، این پرسه­زن­ها، پاساژگردها و فضاگردها زنانی­اند که از این نوع خرید لذت می­برند (فدرستون، 1380 : 198 ). و دست آخر آن­که فرهنگ مصرفی، به سبب تنوع و تکثر نهفته در آن، آزادی را با انتخاب و زندگی خصوی شناسایی می­کند. مصرف­کننده­ی جدید خود انتخاب می­کند. از این­رو، اگر زنان و جوانان محور این فرهنگ مصرفی باشند، می­توان گفت مصرف توده­ای و عام حق انتخاب افراد را افزایش می­دهد و به دموکراتیزه­شدن فضاهای زندگی می­انجامد (سعیدی، در کاظمی، 1387 : 165 ).

....

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن



like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت بدن ,

+ نوشته شده در شنبه 28 اسفند 1395ساعت 14:23 توسط مهدی |

مقاله اختراع کامپیوتر


مقاله اختراع کامپیوتر

مقاله اختراع کامپیوتر

دانلود مقاله اختراع کامپیوتر

مقاله اختراع کامپیوتر
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

مقاله اختراع کامپیوتر

بخشهایی از متن:

بعد از اختراع كامپیوتر دانشمندان خیلی زود به این نتیجه رسیدند كه لازم است راهی ایجاد شودتا اطلاعات موجود بر روی كامپیوترها از یك كامپیوتر به كامپیوتر دیگر انتقال یابد . راه متداول در آن زمان چاپ كردن اطلاعات یا ذخیره سازی آن روی دیسك و انتقال آن به كامپیوترهای دیگر بود.

اما این راه ، بادهی كافی نداشته و یك انتقال الكترونیكی لازم بود. این نیاز باعث شد كه شبكه های كامپیوتری ساخته شوند. در ساده ترین نوع شبكه كامپیوتری تنها 2 كامپیوتر متصل به یكدیگر وجود دارد كه این دو كامپیوتر اطلاعات درون خود را به اشتراك یكدیگر میگذارند.

شبكه های كامپیوتری میتوانند بسیار پیچیده تر از آنچه كه در این فصل بررسی خواهد شد باشند. اما ما برای آشنایی دقیق با مفاهیم شبكه و اینكه چگونه كار میكند ابتدا به بررسی ساده ترین نوع شبكه ها می‌پردازیم .

مقدماتی كه تا كنون در مورد شبكه ارائه شده شامل تعاریف عمومی بوده ومطالب تخصصی را شامل نمیشود. شبكه ای كه محدود به یك منطقه كوچك باشد ، مثلا یك Site  یا یك شبكه محدود در یك ساختمان بطور اختصار LAN  نامیده میشود.

ساده ترین نوع شبكه با متصل كردن چند كامپیوتر بوسیله كابل های خاصی بوجود می آید . ممكن است یك چاپگر به یكی از كامپیوترها متصل باشد و با استفاده از این سیستم شبكه این چاپگر به اشتراك بقیه كامپیوترها نیز گذاشته میشود . همچنین ممكن است چاپگر مستقیما به شبكه متصل شده باشد . سایر تجهیزات جانبی كامپیوتر نیز میتوانند برای استفاده همه كاربران در یك شبكه به اشتراك گذاشته شوند.

هر دستگاه با یك كابل به شبكه اتصال می یابد . دارای یك آدرس یگانه و منحصر به فرد است . كه در شبكه با آن آدرسی شناخته میشود. به همین دلیل اطلاعات دقیقا به همان كامپیوتری كه مد نظر است فرستاده میشود و خطایی رخ نمی دهد . البته در فصلهای بعدی بیشتر به شرح این موضوع می پردازیم . سرور یا سرویس دهنده شبكه یكی از كامپیوترهای شبكه است كه كنترل مركزی كل شبكه را بر عهده دارد . این كامپیوتر قادر است شبكه را به اشتراك بگذارد . مثلا فضای دیسكها، برنامه ها ، دسترسی اینترنت ، كنترل چاپگرهایی كه مستقیما به آن وصل هستند یا به شبكه متصل هستند را به اشتراك میگذارد .

...

كابلهاییكه فیش T شكل دارند و بصورت Bus  شبكه شده اند ، نباید یك طرف كابل بیرون باشد و باید حتما یك پایان دهنده داشته باشند. “پایان دهنده ” شبكه در واقع یك مقاومت 50 اهمی است . بنابراین به كارت شبكه دو مقاومت 50 اهم بطور موازی متصل شده است . كه مجموعا 25 اهم میشود .

وقتی اطلاعات به Terminator ( پایان دهنده ) میرسد خودبخود قطع میشود. در واقع “ پایان دهنده ” یك عمل حیاتی را در شبكه انجام میدهد. زیرا اگر اطلاعات توسط پایان دهنده قطع نشود دوباره در طول شبكه منتشر میشود و این باعث اختلاف در كار شبكه میگردد.

چنانچه پایان دهنده به شبكه متصل نباشد یا احتمالا مقدار مقاومت 50- ohm غلط انتخاب شده باشد كارت شبكه مقاومت متفاوتی را خواهد دید و عملكرد شبكه متوقف شده یا بدتر از آن مختل میگردد. توپولوژی Bus، نسبت به بروز خطا مقاومتی از خود نشان نمی دهد و كافیست یكی از گذرگاهها ( یكی از كامپیوترها ) قطع شود تا كل شبكه از كار بیفتد .

اساس شبكه Star- Bus  مشابه شبكه Bus  است . با این تفاوت كه دارای یك Hub میباشد كه تمامی كامپیوترها به آن Hub متصل میشوند. وقتی یك كامپیوتر اطلاعات را به شبكه میفرستد در واقع آنرا در طول تمام شاخك های یك ستاره پخش میكند و به همه كارتهای شبكه میرسد.در این زمان هر كارت شبكه آدرس مقصد پیام را با آدرس خود چك میكند تا بررسی كند كه پیام برای این كارت شبكه است یا خیر .

در این نوع شبكه روش انتقال اطلاعات بر اساس روش CSMA/CD خواهد بود كه در شبكه گذرگاهی ساده هم بكار میرود. بوسیله دستگاه Hub میتوان به سادگی و بیشتر از شبكه گذرگاهی ساده بر شبكه بصورت فیزیكی مدیریت كرد.

در شبكه Ring  اطلاعات از یك كامپیوتر به كامپیوتر دیگر فرستاده میشود . در این نوع شبكه Terminator دیگر وجود ندارد و اگر تنها یك كامپیوتر از كار بیفتد كل شبكه از كار می افتد . هر كامپیوتری بصورت همزمان اطلاعات را دریافت میكند و سپس تقویت كرده و به كامپیوتر بعدی منتقل میكند. بنابراین محدودیت فاصله به آن شكلی كه در شبكه گذرگاهی وجود دارد در اینجا مطرح نیست.

به دلیل عدم وجود تحمل خطا در این توپولوژی امروزه دیگر از این شبكه ها استفاده نمیشود. زیرا انتخاب های بهتری برای شبكه موجود می‌باشد.

شبكه های Star Ring  اگر چه ترتیبی شبیه شبكه Star  دارد اما عملا 2 جفت كابل از هاب به هر یك از كامپیوترها وصول میشود كه عملكردشان را در ادامه این فصل بررسی خواهیم كرد. این هاب راMAV  یا  Multi – Station Access    Unitنامیده میشود و نوع ساده تری هم بنام CAV یا Controlled Access Unit  دارد .

اطلاعات در این شبكه از كامپیوتری به كامپیوتر دیگر منتقل میشود. اما با این تفاوت كه اگر كامپیوتری ازكار افتاده باشد هابMAV آنرا شناسایی میكند و بطور خود كاراطلاعات را به كامپیوتر بعدی میفرستد .این كار باعث میشود تا شبكه از كار بیفتد . هاب MAV میتوانند به یكدیگر متصل شده و شبكه بزرگتری را نشان دهند .

شكبه های Mesh  در حالتی بوجود می آیند كه هر شبكه توسط یك كابل به یك كامپیوتر دیگر متصل شده باشد . هزینه كابل كشی چنین شبكه ای بسیار سرسام آور  است ولی تحمل آن بسیار زیاد است .

در حقیقت چنین توپولوژی بیشتر برای شبكه‌های Lan میرود ، بطوریكه Site  های زیادی به این روش به یكدیگر متصل میشوند چرا كه بهترین مسیر برای انتقال اطلاعات در كل مسیر همان مسیر مستقیم بین دو كامپیوتر است . شبكه Mesh  از ؟؟؟Router  برای برقراری ارتباط از یك جا به جای دیگر استفاده كه خطای كمتری دارد .

امروزه شبكه های تركیبی متداولترین نوع شبكه ها هست  البته این انتخاب به این دلیل نمیباشد كه این نوع شبكه ها بهتر از سایر شبكه ها میباشند. بلكه به این علت است كه شبكه های تركیبی در حقیقت نتیجه زیر ساختارهای شبكه های دیگر هستند كه بارها و بارها تجربه شده اند . حتی ممكن است در یك شركت شبكه های غیر مشابهی با استفاده از این روش با یكدیگر تركیب شده باشند.

تركیب هاب ها و سایر دستگاههای شبكه قابلیت اتصال شبكه های مختلف را بوجود می آورد . بطور كلی بعید نیست كه سیستم كابلهای ارتباطی Ethernet  نازك و ضخیم هم استفاده شود همچنین چندین شبكه ستاره ای به یكدگیر متصل شده باشند بخشهای بعدی به بررسی مفصل انواع H u b ها میپردازیم .

بوسیله روش CSMA/CD  شبكه های Ethernet  با یكدیگر ارتباط بر قرار میكنند . بوسیله CSMA/CD  میتوان اطلاعات را درطول شبكه از یك كامپیوتر به كامپیوتر دیگر فرستاد بطوریكه در كامپیوتر مقصد كه آدرس دهی شده است فرایند (CS) Carrier Sense  ابتدا میزبان به شبكه دقت میكند تا بررسی كند كه كامپیوتر دیگری مشغول ارسال اطلاعات كامپیوتر مقصد نباشد .

فرآیند : (MA) Multiple Access  در این مرحله ممكن است تعدادی دیگری كامپیوتر بخواهد فرآیند CS را انجام دهند و این برای بقیه قابل ردیابی نباشد .

 

دانلود مقاله اختراع کامپیوتر



like
امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : مقاله اختراع کامپیوتر ,

+ نوشته شده در پنجشنبه 26 اسفند 1395ساعت 10:50 توسط مهدی |

هنر درآمدزایی از اینترنت


هنر درآمدزایی از اینترنت

بسته و پکیج «هنر درآمدزایی از اینترنت»، شامل 7 بسته فایل صوتی و متنی برای علاقمندان به کسب و کار اینترنتی

دانلود هنر درآمدزایی از اینترنت

هنر درآمدزایی از اینترنت کسب درآمد از اینترنت کسب و کار اینترنتی آموزش کسب درآمد از اینترنت آموزش کسب و کار اینترنتی
دسته بندی کسب درآمد اینترنتی
فرمت فایل zip
حجم فایل 47328 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 400

بنام خدا

هنر درآمدزایی از اینترنت

 

نتیجه تصویری برای درآمد اینترنتی

اساتید مولف: سیدمحمد هادی طلوعی

محمدامین عرفانی

مونا افشار

سایت کپی کن بنابر رسالت فرهنگی خود با درخواست دوستداران کسب و کار اینترنتی عهده دار تحقیق و پژوهش درمیان انبوه کتابهای متنی و صوتی درباره کسب و کار اینترنتی گردید و با صرف شش ماه وقت و بررسی این آثار چند اثر محدود را برای مطالعه دوستداران این قبیل کسب و کار برگزید و در فایلی زیپ شده قرار داد، که در نوبت اول با استقبال بسیار چشمگیر علاقمندان قرار گرفت تا جایی که ما را بر آن داشت تا برای بار دوم این فایل را بر صفحه محصولات خویش قرار دهیم و در مدتی محدود به معرض فروش بگذاریم. همانگونه که مطلعید سایتهایی از قبیل سایتهای ما که برای فروش محصولات فرهنگی ازجمله کتاب فعالیت می نمایند، زیاد مجاز به ورود به عرصه های اینچنینی نیستند اما همانطور که عرض شد، به علت درخواست و استقبال دوستداران کسب و کار اینترنتی این فایل مجددا در فروش آن هم با قیمتی بسیار نازل و باورنکردنی قرار گرفته است. امید است که علاقمندان به فعالیتهای اینترنتی با مطالعه کتابهای متنی و صوتی این فایل به خواسته شان رسیده و البته در کنار این مهم حتما می بایست تلاش و کوشش عملی را نیز مبذول نمایند. 

محصولات این فایل عبارتند از:

1- شانزده روش درآمدزایی و خوداشتغالی

در سه فایل به نام های

سودآور 1، 2 و 3

 

نتیجه تصویری برای سودآور

2- هفت گام ساده و راحت برای تبدیل آنچه مورد علاقه شماست 

تا به یک کسب و کار اینترنتی موفق و پرسود دست یابید

How to start online busines

نتیجه تصویری برای هفت گام ساده و راحت برای تبدیل آنچه مورد علاقه شماست   تا به یک کسب و کار اینترنتی موفق و پرسود دست یابید

 

3- اولین درآمد یک میلیون دلاری من از اینترنت

my - 1 -milloin-secret - free - ebook

نتیجه تصویری برای اولین یک میلیون دلاری من از اینترنت

 

4- بسته کامل کسب درآمد از اینترنت

- شامل 5 کتاب مجزا -

الف) درآمد اینترنتی

ب) درآمدسازی 1

ج) درآمدسازی 2

د) مشاغل خانگی

نتیجه تصویری برای اولین یک میلیون دلاری من از اینترنت

5- کسب درآمد در 7 روز

این کتاب شامل بخشهای مهم:

الف) کسب درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس

ب) کسب درآمد از سایر شبکه های تبلیغاتی

پ) کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی در ایران

ت) فروش محصولاتتان به بازار جهانی

ث) کسب درآمد از فروش محصولات دیگران

خ) کسب درآمد از راه فروش عکس های بامحتوا ازطریق دوربین عکاسی یا موبایل

د) چگونه سایت خود را به آسانی ایجاد کنید؟

و ...

نتیجه تصویری برای کسب درآمد در هفت روز

6- فایل صوتی راز

این کتاب صوتی را حتما در خلال مطالعه آثار معرفی شده بالا، نه یک بار بلکه چندین بار بشنوید. 

اثری بی نهایت خلاقانه که شما را تا سرحد بهره مندی از یک معجزه ذهنی هدایت می نماید. 

 

و بالاخره هفتمین محصول این پکیج که شما را ممکن است غافلگیر کند

7- 60 هزار ایمیل فعال 

برای کسانی که ایمیل مارکتینگ و ارسال انبوه انجام می دهند.

با امید آنکه با این مجموعه کامل انشاالله انتظارات شما را برای شروع یک کسب و کار اینترنتی برآورده ساخته باشیم.

دانلود هنر درآمدزایی از اینترنت



like
امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : هنر درآمدزایی از اینترنت ,

+ نوشته شده در چهارشنبه 25 اسفند 1395ساعت 20:21 توسط مهدی |

تدوین طرح کسب و کار(BP) و ارزیابی مالی طرح ها


تدوین طرح کسب و کار(BP) و ارزیابی مالی طرح ها

تدوین طرح کسب و کار(BP) و ارزیابی مالی طرح ها

دانلود تدوین طرح کسب و کار(BP)  و ارزیابی مالی طرح ها

کسب و کار
آمیخته بازاریابی
استهلاک
نقطه سربه سر
تدوین طرح کسب و کار(BP)  و ارزیابی مالی طرح ها
تجزیه و تحلیل swot
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 504 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 137

تدوین طرح کسب و کار(BP)  و ارزیابی مالی طرح ها

هدف از این پژوهش آشنا کردن افراد با نحوه ی تدوین طرح کسب و کار(BP)، آموزش و تربیت افرادی است که پس از گذراندن دوره BP توانایی لازم جهت تهیه یک طرح کسب و کار را بدست آورند و قادر باشند برای فعالیت اقتصادی موردنظر خود طرح کسب و کار تهیه نمایند.

در فصل اول این پروژه ما با خود کلمه ی کسب و کار و کاربردهای آن آشنا می شویم.

در فصل دوم کسب و کار را از لحاظ مالی و اقتصادی، فنی، بازار و توان مجری طرح مورد بررسی قرار می دهیم.

در فصل سوم یک طرح BP به صورت کامل آمده است که این فصل افراد را با نحوه ی نگارش و تهیه یک طرح آشنا می کند و به منظور کسب مهارت در این زمینه انجام گرفته است.

در فصل چهارم این پژوهش یک نمونه از فعالیت واقعی راتهیه کرده ایم و در اختیار استفاده کنندگان قرار داده ایم.

فهرست مطالب

فصل اول: مفاهیم اولیه. 3

كسب و كار چیست؟. 3

كلمات معادل كسب و كار. 3

معنای کسب و کار (باتوجه به تعریف). 3

انواع كسب و كار (از نظر گسترده). 3

انواع كسب وكار (از نظر حوزه فعالیت). 5

اهمیت كسب وكار از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی.. 5

مهارت های مورد نیاز كسب وكار. 6

مهارت های مالی و اقتصادی:6

مراحل سرمایه گذاری.. 6

عبارات معادل طرح كسب و كار. 7

طرح كسب و كار( BP)چیست؟. 7

اجزای طرح كسب و كار ( BP). 8

مزایای یك طرح كسب و كار ( BP) خوب چیست؟. 8

چه كسی باید طرح ( BP)را تهیه كند؟. 8

چرا باید طرح كسب و كار ( BP)تهیه كنیم؟. 9

ذی نفع و مخاطب ( BP) كیست؟. 9

آن دسته از كاركنان شركت كه در تهیه یك طرح كسب وكار( BP) مشاركت دارند؟. 9

مراحل تهیه طرح کسب و کار BP.. 10

چرخه حیات کسب و کار های کار آفرینانه. 10

نکاتی در مورد طرح BP.. 11

فصل دوم: ساختار کلی کسب و کار BP.. 13

بخش اول : کلیات.. 13

شرح کسب وکار. 13

اهداف طرح کسب وکار. 13

مزایای نسبی طرح.. 14

شرح محصولات و خدمات طرح.. 14

چرخه عمر محصول یا مراحل دوره عمر محصول.. 14

مجوزهای قانونی لازم. 15

معرفی مجری طرح.. 16

نیروی انسانی طرح.. 16

بخش دوم:مطالعه بازار 18

انواع بازارها ازدیدگاه های مختلف (ازنظر فعالیت،سازمانی،اقتصادی). 18

انواع بازار از نظر اقتصادی.. 19

نفوذ به بازار. 20

برآورد عرضه. 20

برآورد تقاضا20

جمع بندی و تحلیل بازار:21

بازاریابی.. 21

اهداف بازاریابی.. 21

مفاهیم اساسی بازاریابی.. 22

آمیخته های بازاریابی (4p). 22

تعریف آمیخته های بازاریابی.. 23

بخش سوم :ارزیابی و برآوردهای فنی طرح 26

فرایند تولید.. 26

دستگاه ها وتجهیزات طرح.. 27

تاسیسات، تجهیزات، وسایل و ابزارآلات.. 27

شرح تجهیزات مورد نیاز طرح.. 28

مواد اولیه مصرفی.. 28

انواع مواد اولیه. 28

محوطه سازی.. 29

ساختمان ها29

ظرفیت تولید (کالا یا خدمات ). 30

روزهای فعال کاری سالانه. 31

نیروی انسانی.. 31

مشخصات محل اجرای طرح.. 32

بخش چهارم: ارزیابی مالی،اقتصادی طرح 34

هزینه ها35

سرمایه ثابت:36

هزینه های قبل ازبهره برداری.. 36

هزینه های جاری (هزینه های دوران بهره برداری). 37

هزینه ی مواد مصرفی.. 37

هزینه ی حقوق ودستمزد. 38

هزینه استهلاک سالانه. 38

هزینه تعمیرات ونگهداری.. 39

هزینه ی مالی طرح.. 39

سودسالانه ی طرح.. 40

برآوردسرمایه درگردش طرح.. 41

نحوه ی تامین سرمایه طرح از داخل.. 41

نحوه ی تامین منابع برای توسعه کسب و کار از خارج شرکت... 41

صورت های مالی طرح.. 42

شاخص مالی، اقتصادی.. 45

شاخص (1) : نقطه سر به سر طرح.. 46

هزینه های ثابت... 47

هزینه های متغیر طرح.. 48

شاخص (2) و (3) : نرخ و دوره ی برگشت سرمایه ی طرح.. 48

شاخص (4) : خالص ارزش فعلی (NPV). 49

شاخص (5) : نرخ بازده ی داخلی (IRR). 50

شاخص (6) و (7) :سرانه سرمایه گذاری طرح و سرانه اشتغال.. 50

شاخص (8) : نسبت سود به هزینه ی کل طرح.. 51

شاخص (9) : نسبت سود به سرمایه طرح.. 51

سایر شاخص ها ی مالی – اقتصادی طرح.. 52

تجزیه و تحلیل نقاط قوت،ضعف،فرصت ها وتهدیدها (swot). 53

جمع بندی نهایی طرح.. 53

ضمائم و پیوست های طرح.. 54

فصل سوم. 55

فرمت طرح كسب و كار BP. 55

برآورد سرمایه ثابت طرح.. 62

برآورد هزینه های سالانه ی دوران بهره برداری طرح.. 66

صورت های مالی طرح.. 70

شاخص های مالی،اقتصادی طرح.. 72

فصل چهارم. 75

یك نمونه طرح تفصیلی از كسب و كارBP75

بخش4-1: چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی.. 76

بخش4-2 : کلیات معرفی محصول.. 77

مقدمه. 77

تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول.. 77

نام و کاربرد محصول.. 78

طبقه بندی محصول.. 78

ویژگیها و مشخصات فنی محصول.. 78

بسته بندی محصول.. 78

شماره تعرفه گمرکی.. 79

استاندارد محصول.. 79

کالاهای قابل جانشینی.. 80

بررسی بازار و قیمت فروش... 80

بررسی روند مصرف.. 80

بررسی روند وارد اتو صادرات.. 81

بررسی قیمت فروش محصول مشابه. 81

نتیجه گیری.. 81

بخش 4-3: بررسی و برآوردهای فنی.. 82

مقدمه. 82

ارائه روشهای مختلف تولید.. 82

تشریح جامع فرآیند تولید.. 83

بررسی مناطق،مراحل وشیوههای کنترل کیفیت... 83

کنترل کیفیت مواداولیه. 83

کنترل کیفیت فرآیند.. 84

کنترل کیفیت محصول نهایی.. 84

تعیین ظرفیت،برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد.. 84

برآورد میزان مصرف مواداولیه. 85

کاغذ تیشو. 85

کارتن بسته بندی.. 86

لوله مقوایی.. 86

کیسه پلی اتیلنی.. 87

دستگاهها و تجهیزات خط تولید. 87

معرفی دستگاهها و تجهیزات خط تولید.. 88

نقشه استقرار ماشین آلات.. 89

تجهیزات و تأسیسات عمومی.. 91

آزمایشگاه. 91

تعمیرگاه. 91

تأسیسات برق.. 91

تأسیسات آب.. 95

تجهیزات حمل و نقل.. 96

تأسیسات سوخت رسانی.. 96

سایرتأسیسات.. 97

محاسبه نیروی انسانی مورد نیاز. 98

برآورد پرسنل تولیدی.. 98

برآورد پرسنل غیرتولیدی.. 99

محاسبه سطح زیربنا و مساحت موردنیاز. 99

مساحت سالن تولید.. 100

مساحت انبارها100

مساحت تأسیسات و تعمیرگاه. 103

مساحت آزمایشگاه. 103

مساحت ساختمانهای اداری،رفاهی و خدماتی.. 103

مساحت زمین،ساختمان و محوطه سازی.. 104

نقشه جانمایی ساختمانها107

زمانبندی اجرای پروژه. 108

بخش 4-4:بررسی های مالی و اقتصادی.. 109

مقدمه. 109

اطلاعات مربوط به سرمایه در گردش و برآورد آن.. 110

برنامه تولید سالیانه. 110

مقدار و ارزش مواد اولیه مصرفی.. 111

هزینه های تأمین انواع انرژی مورد نیاز. 112

هزینه خدمات نیروی انسانی.. 112

جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه در گردش... 113

اطلاعات مربوط به سرمایه ثابت و برآورد آن.. 115

هزینه ماشین آلات و تجهیزات خط تولید.. 115

هزینه تجهیزات و تأسیسات عمومی.. 117

هزینه زمین، ساختمان و محوطه سازی.. 118

هزینه وسائط نقلیه عمومی و وسایل حمل و نقل.. 119

هزینه لوازم و اثاثیه اداری.. 119

هزینه های قبل از بهره برداری.. 119

جمع بندی اجزاء و برآورد سرمایه ثابت... 121

کل سرمایه گذاری.. 122

هزینه های تولید. 122

هزینه های ثابت... 122

هزینه های متغیر. 123

قیمت تمام شده محصول.. 124

صورتهای مالی و شاخصهای اقتصادی طرح.. 125

ارزیابی مالی و اقتصادی طرح.. 125

نتیجه گیری:126

منابع:127

دانلود تدوین طرح کسب و کار(BP)  و ارزیابی مالی طرح ها



like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : تدوین طرح کسب و کار(BP) و ارزیابی مالی طرح ها ,

+ نوشته شده در چهارشنبه 25 اسفند 1395ساعت 10:30 توسط مهدی |

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه


پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 828 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 200

پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه

فهرست مطالب                                                             صفحه

چکیده

مقدمه

فصل اول : کلیات پژوهش

بیان مسئله .................................... 2

اهمیت وضرورت موضوع پژوهش ...................... 3

اهداف پژوهش ................................... 6

فرضیه های تحقیق ............................... 7

متغیرها........................................ 8

تعاریف نظری وعملیاتی متغیرها .................. 9

الف ) تعاریف نظری ............................. 9

ب) تعاریف عملیاتی ............................. 11

 

فصل دوم :پیشینه تحقیق

پیشینه موضوع پژوهش درایران  ................... 13

پیشینه موضوع پژوهش در جهان .................... 14

مبانی نظری تحقیق............................... 17

تعریف هیجان ................................ 17

تعریف هوش .................................. 19

ریشه های تاریخی هوش هیجانی ................. 19

هوش هیجانی وبهره هوشی ...................... 23

آموزش هوش هیجانی ........................... 26

آیامی توان هوش هیجانی را آموخت وآموزش داد .. 27

برنامه های آموزشی که مستقیماً درمورد هوش هیجانی می باشند   28

رشد تنظیم هیجانی ........................... 30

عوامل موثر در قابلیت هیجانی ................ 31

نقش خود..................................... 31

مهارت های قابلیت هیجانی .................... 32

هوش هیجانی در محیط کار ..................... 34

هوش هیجانی وتفکر انتقادی ................... 39

تمایز بین احساسات سازنده ومخری ............. 42

استفاده از عواطف برای تعیین اهداف .......... 44

طبقه بندی هیجانی ........................... 45

انگیزش وهیجان .............................. 46

ترس هیجان .................................. 46

دلیل اهمیت عواطف چیست ...................... 47

چگونگی شکل گیری هوش هیجانی ................. 48

انواع هوش .................................. 51

مدل های هوش هیجانی ......................... 54

ویژگیهای آزمون هوش هیجانی .................. 55

آزمونی Eqi ................................. 57

زمینه های تاریخی هوش هیجانی ................ 61

نظریه سالوی ................................ 67

هوش هیجانی وهوشبهر بالا...................... 69

خلاقیت چیست ................................. 71

تعریف خلاقیت ................................ 72

مراحل خلاقیت ................................ 75

نظریه های خلاقیت ............................ 77

رویکردتداعی گری و رفتار گرایی .............. 78

رویکرد شناختی .............................. 79

رویکرد روان کاوی ........................... 80

رویکرد انسان گرایی ......................... 81

رویکرد روان سنجی ........................... 83

ویژگیهای افراد خلاق ......................... 84

موانع خلاقیت ................................ 86

موانع خلاقیت در مدرسه ....................... 86

محیط کلاسی مناسب برای پرورش خلاقیت ........... 88

نقش معلم درپرورش خلاقیت دانش آموزان ......... 90

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

مقدمه ......................................... 93

روش تحقیق ..................................... 93

جامعه آماری ................................... 93

نمونه  وروش نمونه گیری ........................ 93

ابزار جمع آوری اطلاعات ......................... 94

الف: آزمون هوش هیجانی بار-آن (Bar-on).................... 94

ب: ـآزمون خلاقیت عابدی ...................... 95

روش آزمون خلاقیت عابدی ......................... 95

چگونگی اجرای تحقیق ............................ 96

شیوه نمره گذاری ابزار اندازه گیری خلاقیت ....... 97

روش آماری ..................................... 97

روش تجزیه وتحلیل داده ها ...................... 97

 

فصل چهارم : تحلیل یافته های پژوهش

مقدمه :........................................ 99

شاخص های آماری مربوط به کل آزمودنی ها.......... 100

نمودار هوش هیجانی ............................. 101

نمودار خلاقیت .................................. 102

آزمون فرضیه اصلی .............................. 104

نمایش گرافیکی همبستگی هوش هیجانی با خلاقیت ..... 105

نتایج آزمون همبستگی ........................... 106

آزمون فرضیه های فرعی .......................... 107

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی دختران وپسران ............................................... 108

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات هوش هیجانی رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی ........................ 109

یافته های مربوط به مقایسه میانگین نمرات خلاقیت  رشته های علوم انسانی با ریاضی وتجربی............................. 110

یافته های مربوط به میانگین هوش هیجانی دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم ...................................... 111

یافته های مربوط به میانگین خلاقیت  دانش آموزان پایه اول با دوم وسوم........................................... 112

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دختران( جدول 4-4)     113

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی پسران ( جدول 5-4) 113

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه اول دبیرستان (جدول  6-4) ................................... 114

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان پایه دوم وسوم ( جدول 7-4) .......................................... 115

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه تجربی وریاضی ( جدول 8-4) ..................................... 115

همبستگی بین خلاقیت وهوش هیجانی دانش آموزان گروه علوم انسانی ( جدول 9-4) ..................................... 116

 

فصل پنجم : نتیجه گیری

مقدمه ......................................... 118

پیشنهادات

الف : پیشنهادات مبتی بر فرضیه های بررسی شده 121

ب: پیشنهادات برای تحقیقات بعدی ............. 122

ج: پیشنهادات جانبی ......................... 122

محدودیتها ..................................... 122

منابع فارسی ................................... 124

منابع انگلیسی ................................. 129

پیوست ......................................... 130

پرسشنامه هوش هیجانی بار –آن ................... 131

پرسشنامه خلاقیت عابدی .......................... 134

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه



like
امتياز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانش آموزان متوسطه ,

+ نوشته شده در سه شنبه 24 اسفند 1395ساعت 19:40 توسط مهدی |

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی


پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی در 40 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی

پروژه کارافرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی
طرح توجیهی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی
کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی
دانلود پروژه شرکت خدمات دکوراسیون داخلی
دانلود کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی
طرح توجیه فنی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی
توجیه اقتصادی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی
شرکت
 خدمات
 دکوراسیون داخلی
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 882 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی در 40 صفحه ورد قابل ویرایش

پیشگفتار :

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع گرایش افراد به داشتن فضای داخلی ایده آل به طور قابل توجهی افزایش یافته است ، بهره گیری بهینه از فضای داخلی ساختمان ، استفاده از طرح ها و ایده های خلاقانه و نو ، بهره گیری از سبک های طراحی و اجرای نوین در ساختمان باعث گرایش روز افزون مردم به شرکت های اجرا کننده دکوراسیون داخلی شده است ، این شرکت ها در زمینه های مختلف نما و دکوراسیون داخلی در مکان های مسکونی و تجاری فعالیت می کنند .

 

 

 

 

 

 

 

چکیده :

این شرکت نیاز های بازار ساخت  و ساز داخلی را در وحله اول در بازه خاص برآورده می کند ، در ایجاد این شرکت دیدگاه گسترده ای مد نظر قرار گرفته است و می تواند نیازهای بازار  داخلی را برای وجود یک شرکت دکوراسیون داخلی که در کلیه زمینه ها فعالیت می کند مرتفع نماید .

مشتریان شرکت از اقشار مختلف جامعه شکل می گیرد ولی هدف شرکت فعالیت در پروژه های عظیم عمرانی و دکوراسیون داخلی است که در صورت موفقیت مشتریان را ارگانها و نهادهای دولتی و یا خود دولت شکل می دهئد .

کسب درآمد در شرکت بر اساس قراردادهای منعقد شده با مشتریان بر اساس درصد میزان پایان کار میباشد .

تفاوت میان این شرکت با شرکت های مشابه در بازار بر روی مجتمع عمل کردن این شرکت است ، این شرکت با بخش بندی در کلیه زمینه های دکوراسیون داخلی فعالیت می کند .

در ایجاد این شغل موانعی نیز وجود دارد ، چنین شرکت عظیمی برای شروع به کار و انجام پروژه ها نیاز به سرمایه اولیه ای دارد که تامین این سرمایه اولیه سنگین مشکل اصلی در ایجاد این شرکت  خواهد بود .

در بازار داخلی و خارجی رقبای زیادی وجود دارد ، و کیفیت کارآنها نیز متغییر است و بعضا شرکت هایی وجود دارند که با استفاده از نفوذی که در ارگانهای دولتی دارند می توانند پروژه های عظیم را از آن خود کنند .

 

 

 

اهداف :

-        در یک سال اول با فعالیت های عمرانی در بخش دکوراسیون داخلی بتوانیم اعتبار شرکت را افزایش دهیم.

-        در سال دوم با استفاده از اعتبار کسب شده بتوانیم حداقل 2 الی 4 مورد از پروژه های دولتی را در اختیار داشته باشیم

-        در سال سوم با ارائه طرح های نوین دکوراسیون داخلی مانند طراحی و اجرای سازه های هوشمند بتوانیم بر شهریت شرکت افزوده و اعتیار شرکت را در سطح کشوری مطرح نمائیم

صات محصول

1-1-2- نام و کاربرد محصول:

ایجاد  شرکت دکوراسیون داخلی با مسئولیت محدود ،با زمینه فعالیت  انجام فعالیت ها و پروژه های دکوراسیون داخلی به صورت پیمانکاری و پروژه ای .

 

 

4-1-2-تشریح مختصر فرایند

پیاده سازی انواع فعالیت های دکوراسیون داخلی در سطوح مختلف

 

 

 

مقدمه :

دکوراسیون داخلی با گستره ای وسیع که هر روز حوضه هایی جدید به آن افزوده میشود در واقع رشته ای ست بسیار جامع که اطلاعات زیادی را در شاخه های مختلف می طلبد. هنر یکی از اصول دکوراسیون میباشد که برای آراستن یک محیط به آن نیاز داریم با اینحال هنر با تمام وسعت خود تنها بخشی از نیازهای یک پروژه دکوراسیون را پاسخگوست . شاید برای یک طرح زیبا از دکوراسیون بایست روانشناسی نیز بدانیم . باید بدانیم که تنها زمانی زیبایی اشیاء به نهایت خود نشان داده می شود و در محیط درک میشود که هر چیز در جای خود قرار گیرد .  

به طور مثال یک رنگ در محیطی زیبا دیده میشود و در محیطی دیگر ناخوشایند میشود و این حس خوب یا بد نه به ذات رنگ که به قرار گیری و همخوانی با محیط پیرامونش وابسته است . گاهی سیاه زیباترین رنگ است و گاهی سفید زشت ترین رنگ محیط میشود . این امر در استفاده ما از متریالهای مختلف نیز صادق است . گاهی باید از سنگ استفاده کنیم گاهی از چوب یا آهن یا هزاران ماده و متریال مختلف و این هنر یک طراح است که با دانش خود بتواند متریالهای مختلف را که در برخی موارد دارای تضاد ماهیتی با هم میباشند را نیز به طریقی زیبا در کنار هم قرار دهد که بخشی از یک موضوع واحد گردند . در واقع باید در یک دکوراسیون زیبا ارتباط بین مواد و موضوعات به طوری باشد که همگی یک ماده شوند و تمام رنگها یک رنگ شوند . درست مثل یک طبیعت بکر شوند که همگی با هم یک موضوع را تشکیل دهند . این که چگونه به این تکنیک دست یابیم موضوعی ست که نیاز به درست دیدن دکوراسیون دارد .

 

کابینت ها:

1.فضای شما به چند متر کابینت نیاز دارد؟

2.آیا کابینت های شما در حال حاضر نیاز کنونی شما را رفع میکند  از لحاظ جا و کشو بندی و طبقات؟

3.آیا چفت بست ها و دستگیره ها راحت است؟

4. آیا کشوها روان  و راحت باز میشود؟

5.آیا کابینت اضافی برای ملزومات شما است؟

 

اگر جواب به سوالات بالا مثبت باشد تنها با تغییر رنگ کابینت ها یا تغییر دستگیره ها یا حد اکثر درب اینها امکان پذیر باشد میتواند کمک بزرگی برای آشپزخانه شما باشد .........یکی از آشپز خانه هایی که برای یک دختر  جوان طراحی کردم کههنوز هنر ایرانی را دوست داشت به این شکل بود شما قضاوت کنیید این بهتر است یا 2 ملییون پول بدی همرو عوض کنید؟

 

کاشی ها سبز کمرنگ حدود یشمی رنگ بود با کابینت های قهوهای سوخته!!!!تاریک و بد!!

!!!!!!!من چی کا کردم؟؟

تمام درب های کابینت ها را سبز پسته ای باز کردم با کمی خیلی کم پس زمینه رنگ اصلی زیر مشخص بود  با طرح ایی از نقاشی های خودم تقریبا طرحهای اسلیمی با رنگهای نارنجی سوخته بر روی آن نقاشی کردم!!!!

و تنها از دستگیره ها منگوله های کرکی رنگی آویزان کردم!!!

دوست داشتم آنجا بودید و قیافه دوستم را از آن تغییر کوچک زیبا میدیدیت!!!!

 

دانلود پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی



like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : پروژه کارآفرینی شرکت خدمات دکوراسیون داخلی ,

+ نوشته شده در سه شنبه 24 اسفند 1395ساعت 13:13 توسط مهدی |

عنوان تحقیق و مقاله : اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دانش آموزان 8 تا 10 ساله


عنوان تحقیق و مقاله : اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دانش آموزان 8 تا 10 ساله

عنوان تحقیق و مقاله اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دانش آموزان 8 تا 10 ساله

دانلود عنوان  تحقیق و مقاله : اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دانش آموزان  8 تا 10 ساله

اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دانش آموزان  8 تا 10 ساله
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 753 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 198

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                             صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

1- مقدمه    ...........................................................................................................    1

1-1-  بیان مسئله    ...................................................................................    5

2-1- اهمیت و ضرورت پژوهش     .......................................................................    9

3-1- اهداف پژوهش     .....................................................................................   11

1-3-1- اهداف اصلی    .......................................................................................   11   

4-1- فرضیه های پژوهش    ..................................................................................   11

5-1- متغیرهای پژوهش     ...................................................................................   11      

6-1- تعریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش    ...............................................   12

1-6-1- تعریف مفهومی    ..................................................................................   12

2-6-1- تعریف عملیاتی    ...................................................................................   13


فصل دوم : ادبیات و پیشینۀ پژوهش

1-2- بخش اول : پرخاشگری     .........................................................................    14   

1-1-2- تعاریف پرخاشگری     ...........................................................................    15   

2-1-2- پرخاشگری از نظر موقعیت     ................................................................    17      

3-1-2- مبانی نظری پرخاشگری     ......................................................................   19 

1-3-1-2- تئوری رفتار غریزی فروید     ..............................................................   19

2-3-1-2- نظریه ناکامی _ پرخاشگری     ............................................................   20

3-3-1-2- نظریه یادگیری اجتماعی     .................................................................   21

4-3-1-2- دیدگاه شناختی     ..............................................................................   22 

4-1-2- نظریه پرخاشگری – پرخاشگری    ..........................................................   22 

5-1-2- عوامل مؤثر بر پرخاشگری کودکان و نوجوانان     ...................................   23

2-2- بخش دوم : قضاوت اخلاقی     ....................................................................   29

1-2-2- تعریف قضاوت اخلاقی    .......................................................................   31

2-2-2- تاریخچه علم اخلاق    ............................................................................   31

3-2-2- اخلاق و ارزشهای اخلاقی    ....................................................................   33

4-2-2- دیدگاه های فلاسفه در باب رشد اخلاق و قضاوت اخلاقی    ...................   33

1-4-2-2- دیدگاه کانت    ..................................................................................   33

2-4-2-2- دیدگاه دورکیم    ................................................................................  34

3-4-2-2- دیدگاه جان دیویی    ...........................................................................  35

4-4-2-2- مکتب روانکاوی    ............................................................................   36

5-4-2-2- مکتب یادگیری اجتماعی    ..................................................................  38

5-2-2- دیدگاه صاحبنظران در رابطه با اخلاق    ...................................................  41

1-5-2-2- گیلگان    ............................................................................................  41

2-5-2-2- نظام اخلاقی پیاژه     ............................................................................  43

3-5-2-2- نظریه رشد اخلاقی کلبرگ     ..............................................................  48

3-2- بخش سوم : تعریف قصه     ..........................................................................  54

1-3-2- قصه درمانی     .........................................................................................  56

2-3-2- تاریخچه قصه و قصه­گویی    ....................................................................  60

3-3-2- قصه در رویکرد نظری روان درمانی   .......................................................  61

1-3-3-2- روان تحلیل گری    ............................................................................   62

2-3-3-2- روانشناسی فردی ( آدلری)    ............................................................   64

3-3-3-2- شناخت درمانی   ...............................................................................  . 65

4-3-3-2- رفتار درمانی    ...................................................................................   66

4-3-2- اهداف و ارزشهای قصه گویی    .............................................................   67

5-3-2- ادبیات کودکان چیست ؟    ....................................................................   69

6-3-2- تأثیر قصه بر کودکان     ..........................................................................   70

7-3-2- ویژگی های قصه گو    ...........................................................................   71

4-2- بخش چهارم : پیشینۀ پژوهش    ...................................................................   73

فصل سوم : روش پژوهش

1-3- روش پژوهش    ..........................................................................................   78

2-3- جامعه مورد بررسی    ..................................................................................   78

3-3- نمونه و روش نمونه گیری    ........................................................................   78

4-3- ابزار پژوهش    ............................................................................................   79

1-4-3- پرسشنامه پرخاشگری آیزنک    .............................................................    79

2-4-3- آزمون قضاوت اخلاقی (MJT)    .........................................................    80

3-4-3- قصه درمانی     .......................................................................................    83

5-3- روش اجرا    ..............................................................................................    83

6-3- روشهای تجزیه و تحلیل داده­ها     ..............................................................    85


فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

1-4- ویژگی­های جمعیت شناختی    ...................................................................    86

2-4- توصیف داده ها    ........................................................................................   87

3-4- تحلیل داده ها در چارچوب فرضیه ها    ......................................................    89


 

 

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

1-5- بحث و نتیجه­گیری    ..................................................................................    98

2-5- جمع بندی و نتیجه­گیری نهایی     .............................................................    102

3-5- محدودیت­های پژوهش    .........................................................................    103

4-5-پیشنهادات پژوهش     ..............................................................................    103

 

منابع و مأخذ

فهرست منابع فارسی     ......................................................................................    105

فهرست منابع انگلیسی    ......................................................................................   114


پیوست ها

پیوست 1 : پرسشنامه پرخاشگری آیزنک    .........................................................   119        

پیوست 2 : آزمون قضاوت اخلاقی (MJT )    ....................................................   120

پیوست 3 : جلسات قصه درمانی    .......................................................................   130

Abstract     ....................................................................................................   161



فهرست جداول

جدول 1-4 : فراوانی و درصد آزمودنیها بر حسب سن    ........................................   86

جدول 2-4 :میانگین وانحراف معیار_ پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دو گروه درمرحله  پیش­آزمون و پس­آزمون و پیگیری .......................................................................   87                                                                        

جدول 3-4 : آزمون دوین برای برقراری مفروضه همسانی واریانس ها و یکسانی شیب رگوسیون در آزمون پرخاشگری     .......................................................................   89

جدول 4-4 : خلاصه نتایج تحلیل کواریانس مربوط به اثربخشی قصه درمانی بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان دختر    ..........................................................................  90

جدول 5-4 : میانگین نمره های پس آزمون پرخاشگری    .......................................  90

جدول 6-4 : میانگین و انحراف استاندارد نمره پرخاشگری دختران گروه آزمایش ..................... 91

جدول 7-4 : کرویت موشلی (پرخاشگری دختران) برای مفروضه طبیعی بودن توزیع چند متغیری داده ها    ............................................................................................  91

جدول 8-4 : خلاصه تجزیه و تحلیل واریانس با اندازه­گیری­های مکرر( پرخاشگری دختران)   ............................................................................................................    92

جدول 9-4 : تفاوت بین میانگین­ها زیر گروه های همگن (پرخاشگری دختران) .......................   92

جدول 10-4 : آزمون دوین برای برقراری مفروضه همسانی واریانس ها ویکسانی شیب رگوسیون در آزمون قضاوت اخلاقی    ................................................................    93

جدول 11-4 : خلاصه نتایج تحلیل کواریانس مربوط به اثربخشی قصه درمانی برافزایش قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر    .................................................................     94

 جدول 12-4 : میانگین نمره های تعدیل شده پس آزمون(پس از حذف اثر پیش آزمون) قضاوت اخلاقی    ..................................................................................    94

جدول 13-4 : میانگین و انحراف استاندارد نمره قضاوت اخلاقی دختران گروه آزمایش درسه نوبت اجرای آزمون    .................................................................................    95

جدول 14-4 : آزمون کرویت موشلی (قضاوت اخلاقی دختران) برای بررسی مفروض طبیعی بودن توزیع چند متغیری داده های پژوهش    ..............................................    95

جدول 15-4 : خلاصه تجزیه و تحلیل واریانس با اندازه گیری های مکرر ( قضاوت  اخلاقی دختران)   ................................................................................................    96

جدول 16-4 : تفاوت بین میانگین ها زیرگروه های همگن (قضاوت اخلاقی دختران) ................. 96

فهرست نمودار

نمودار 1-4 : مقایسه توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سن    ..............................   86

نمودار 2-4 :نمودار میانگین پرخاشگری در پیش­آزمون – پس­آزمون و پیگیری در دو گروه آزمایش و گواه     .......................................................................................   87

نمودار 3-4 : نمودار میانگین قضاوت اخلاقی در پیش­آزمون – پس­آزمون و پیگیری دردو گروه آزمایش و گواه    ...............................................................................  88

دانلود عنوان  تحقیق و مقاله : اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دانش آموزان  8 تا 10 ساله



like
امتياز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6 | برچسب ها : عنوان تحقیق و مقاله : اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری و قضاوت اخلاقی دانش آموزان 8 تا 10 ساله ,

+ نوشته شده در دوشنبه 23 اسفند 1395ساعت 10:09 توسط مهدی |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 ... 46 صفحه بعد
خرید سی سی کم